خرید از سراسر دنیا


» انتخاب یک لپتاپ مناسب برای برنامه نویسی

انتخاب یک لپتاپ مناسب برای برنامه نویسی

انتخاب یک لپتاپ مناسب برای برنامه نویسی

لپتاپ های بسیار ارزان و بسیار گران قیمت در بازار موجود هستند. در یک بررسی اجمالی و خواندن چند مقاله متوجه شدم سیستم های گران قیمت بیشتر بخاطر این گران هستند که کارت گرافیک خاصی دارند. مثلا برای بازی های حرفه ای کامپیوتری از آنها استفاده میشود.

چرا قیمت ها به صد میلیون تومان هم میرسد؟

وجود سخت افزار های جانبی مانند قلم های تبلت های سورفیس نیز یکی از گران کننده هاست. سیستم عامل مکینتاش اپل نیز همواره در صدر قیمت های جدول قرار داشته است با این وجود مورد بازدید فراوان است و همچنان پرفروش است. مانیتور های بزرگ برای طراحی دیجیتال نیز بخاطر صفحه نمایش لمسی بزرگ خود, گران هستند.


MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

برنامه نویسی با نرم افزارهای مورد نیاز

اگر برنامه نویسی اندروید را مدنظر قرار دهیم و توسعه یک اپلیکیشن بواسطه نرم افزار Android Studio را هدف خود بدانیم آنگاه سیستم مناسب ما بایستی قابلیت virtualization یا همان مجازی سازی یا شبیه سازی داشته باشد تا بتواند دستگاه های موبایل مختلف را در کامپیوتر شبیه سازی کند. به این ترتیب توسعه اپ برای اندروید میسر میشود.

لپتاپ مدل ASUS vivobook k542uf E

این لپتاپ با پردازنده corei7 عالی خود یک ایده آل به شمار میرود. تقریبا تمام نیازهای نرم افزارها را برآورده میسازد و هر برنامه نویسی را قانع میکند. مگر کسانی که شب ها کدنویسی میکنند. زیرا این لپتاپ, نور پس زمینه کیبورد ندارد و در روشنایی روز قابل رویت است. این لپتاپ صفحه پانزده اینچی دارد و بقدر کافی بزرگ است. وزن نسبی کمی دارد و به راحتی قابل حمل است. قیمت این لپتاپ سیزده میلیون تومان است.

تعداد رای ها و میزان ستاره ها در دیجیکالا

برای تشخیص لپتاپ بهتر کافیست به ستاره های کیفیت سنجی توجه کنید. معمولا چهار ستاره از پنج ستاره خوب است. پارامتر دیگر برای تشخیص لپتاپ خوب, تعداد آرای داده شده است. تک به تک موارد را ببینید تا متوجه شوید اکثر کاربران به کدام لپتاپ رای داده اند. مثلا لپتابی که توسط صد نفر رای داده شده تا سه و نیم ستاره بگیرد بهتر از لپتاپ پنج ستاره ای است که فقط ده نفر آن را کیفیت سنجی کرده و رای به پنج ستاره آن داده اند.

فیلتر کردن بر اساس corei7

قبل از اینکه لیست تمام لپتاپ ها را ببینیم که با توجه به تعداد بالای آن غیرممکن است, بهتر است فقط در میان آن دسته از لپتاپ های مدنظر خود جستجوی خود را آغاز کنیم. کافیست کنار corei7 یک تیک بزنید تا فقط لپتاپ هایی که پردازنده corei7 دارند نمایش داده شوند. حالا تعداد ستاره و تعداد رای ها را ببینید. پس از انتخاب مدل در دیجیکالا میتوانید همان مدل را بصورت حضوری از فروشگاه های دیگر بخرید یا از فروشگاه های اینترنتی ای سفارش دهید که گزینه پرداخت در محل دارند.

ممنون از مطالعه شما


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده